Heej :)

Hejhej! Hur mås det?
Jag mår bra! har jobbat idag, gick till jobbet eftersom jag skulle ner på stan efter.. Insåg inte att det regnade så mkt som det gjorde och paraplyet hjälpte inte ett skit så jag såg typ ut som en slickad katt när jag kom till jobbet.. :P

Efter åkte jag som sagt ner på stan för att... gå och titta på Narnia: Prins Caspian! Den var jättebra! Även fast jag tkr att ettan är bättre, den är mkt gulligare! :) Okej, visst jag grät! Men det var sorgligt!

Är ledig imorgon, och på kvällen blir det krogen, people :P
KOM ;)

<3


Kommentarer
Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-08-07 @ 21:22:27
URL: http://sannawiberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0