Godkväll

Hej, kom precis hem .. har vart på smink/glasögon/smyckes party med mamma och Carina .. haha ! Var roligt, snacka om att händerna blev lena av lite peeling och grejer :P Och mina läppar ! Peelade de och la sen på en lip plumping creme och tillslut läppglans, värsta plutet ! Hahha, kändes lite konstigt ^^

Jag orkar inte gå till skolan imorgon ! Vill bara sova ! Men har iaf sovmorgon till typ 9.. Wow ! En heel halvtimme ;)
Borde väl gå och göra mej iordning nu, orkar bara inte ...

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0