Gårdagen och idag..

Hejhopp ! Hade ni en rolig fredagskväll? Min var faktiskt riktigt rolig, eller bättre i början än på slutet..
Haha, var på People med Paulina, var riktigt mkt folk faktiskt, men inte "rätt" folk ...
Hahahh, PRÄRIEVARG XD Shit vad jag skratta då ! Oh när Linda kom fram och sa att på onsdag gäller det tjejer ! Och Pau svarar vadå, fyller du år? Hahhaha, okej, det va roligare i fyllan och när man känner Pau och Linda XD

Och i8dag har jag jobbat ... Inte precis roligt men men, det var inte spec mkt folk iaf :)

Jag är rätt trött nu, gick och la oss rätt sent.. Kanske inte så konstigt dock.. Men nu ska jag inte ut förrän på fredag igen för att då ska vi fira Anki som "aldrig" vart på krogen förr... hahah :P

Imorgon blir det jobba igen, månda ska juag till storstaden med Pau för att shoppa present till Anki som fyller 18 nu på måndag !! :D Och sen vill jag ha en ny väska och jacka till skolan börjar, hoppas jag hittar nån bara :P

Aja, ska gå och kika tv nu...

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0