At home

Hemma. Fick sluta tidigare idag, för kan inte riktigt börja med Projektarbetet förrän vi haft mötet på tisdag .. Och sen va det UF möte, men orkade inte gå på de ^^
ska skriva om essän nu, har redan skrivit en, men den blev skitdålig så det får bli en ny ist :P

Ska också titta på step up 2 idag som jag lånat av Malin, fast hon säger att ettan är bättre, så vi får väl se .. Ska också fortsätta skriva "dagboken" eller sk "stressboken" som Janne har gett oss i läxa.. Några frågor vi ska svara på för att se när och typ varför vi är stressade .. En fråga: vad åt du till frukost imorse ? svar : En halv skål med fil ^^ Värsta sotra frukostätaren här .. Åt däremot väldigt mycket till lunch, right Malin XD
Hade första Naturkunskaps lektionen idag, vi diskuterade hur många lektioner vi skulle ha för varje "ämne" den som fick flest va sexualkunskap .. Tycker ändå det är lite konstigt att vi ska ha sexualkunskap i trean, men vem vet det kanske är nödvändigt .

Satt grensle över Janina idag så kommer Anki:

- Mickiz, det är inte bra att sitta sådär på killar och jucka ..
- Ehh, Anki, jag sitter på Janina, som inte är en kille och jag juckar inte.. Haha
- Men ändå ..
Hahah, älskar dej Anki ;P

Nej, ska faktiskt gå och plugga nu, döda mej !!

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0