17/8

Hej. Hur mår ni? Jag mår bra, är trött bara, och lite småblöt, kom hem för itne så länge sen och det regnade :/
Sitter och tittar på filmen Nanny Diaries med Scarlett Johansen nu, den är faktiskt riktigt rolig, har inte hunnit så långt än dock..

Idag var sista passet för sommare, grymt skönt ! Ska inte jobba förrän på torsdag v 35 nu ! :D

Imorgon blir det Stockholm med Pau, ska försöka hitta en present till Anki, som fyller 18 om 3 timmar och 20 min !!
Ska också försöka hitta en ny väska och en ny jacka.. :P Blir säkert lite annat också..

Men men ska gå och fortsätta kolla på filmen nu.

<3


P.S Daniel från SKilda världar handlade av mej idag ! Blev lite småförvånad :P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0