080828

Hej. Haft en bra dag än så länge ? Min dag har varit helt okej faktiskt, hade abra två lektioner så slutade typ 11.30 ^^
Först var det en jobbig EnC lektion där vi skulle börja skriva om linjen man går ^^ hmm, 2 sidor, på engelska om turism, njae, det går inte jättebra precis .. Sen var det Arbetsmarknad för turism som gällde usch ! Orkade verkligen inte .. När vi börjdae prata om hur det va att sitta i receptionen så smög jag ner min bok i knät och läste lite ist .. haha :)

Maten i skolan va iaf god, spaghettti och köttfärssås :P Efter det så skjutsade martina mej på cykeln för hon orkade inte gå och jag kan inte skjutsa :P Sen böt vi plats och hon hoppa av vid busshållplatsen och jag fortsatte cykla hemåt ..

Ska jobba ikväll, men har verkligen ingen lust med det ! Överhuvudtaget ! Men men ..

Imorgon får man iaf sova lite längre, har sovmorgon till klockan 12 nånting ^^ Ska sen på eftermiddagen ha mitt muntliga framträdande ! :S Som jag skrev igår så är jag inte så inressant att jag kan prata om mej själv i tre hela minuter !! Som ingen i klassen vet om mej dessutom :/

Nej, ska faktiskt gå och städa lite nu och sen försöka komma på nåt till muntliga framförandet .. Önska mej lycka till för det lär jag behöva ;)

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0