080821

Hej. Haft en bra dag ?
Min har varit helt okej .. jag menar jag går juh i skolan igen så då kan inte dagarna va jätteroliga precis :P
Hade min första English C lesson .. Måste prata engelska hela tiden, rätt drygt faktiskt, om man pratar svenska med nån annan i klassen så tittar läraren på en som man är dum i huvet typ ^^

Jag och Martina har typ flummat oss hela dagen men det var iaf roligt .. Och alla jävla getingar då ! Shit de va överallt typ !
Hahh, och jag åt skolmat idag ! :P 6 pannkakor med en massa socker och en tallrik tacos soppa, känner mej typ som värsta tjockisen .. :/

Nej, ska gå och slå in Ankis present nu, har inte gjort det än ^^

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0