Om ett dygn...

Om ett dygn sitter jag på flyget på väg till Skottland ^^ Det är skitsvårt att tro, nyss var det juh några månader, SHIT vad snabbt det har gått! :D
LÄÄNGTAR! Ska shoppa, shoppa, shoppa shoppa lite mer och pierca mej... Och juste jag ska hälsa på en skola också och göra tråkiga studiebesök osv^^

Men jag är mest fokuserad på shoppingen :D

Sitter här nu och är lite trött, men är för nervös för o kunna sova :) Vill åka NUU! Fast om det gick skulle jag vilja komma till skottland utan att flyget ska lyfta och landa, men jag har insett fakta, det är omöjligt ^^ Jobbigt nog...
Men jag klarar mej nog, har köpt godis idag, finns tydligen inte lösgodis i Storbritannien, och jag klarar mej inte utan mitt godis^^ Sen köpte jag plåster också, med söta disneyfigurer på, önskar nästan att jag gör illa mej (A)

Eftersom det var ett tag sen jag skrev (Oops) så kanske jag ska skriva lite uppdateringar liksom,

  • Hade nackspärr i typ en vecka, typ det jobbigaste jag vart med om, det brukar inte hålla så länge, så det var bajs! Testade på akupunktur för första gången, i ett försök att göra det bättre, och det var skitläskigt när han satte i nålarna, hihi :)
  • Har klippt håret IGEN, typ alla blir förvånade över att jag klipper det så ofta men det växer juh så satans snabbt, och eftersom jag vill ha kort hår så är det nödvändigt! :P

Sen har det inte hänt så mycket mer i mitt liv på sistone, tror jag... ^^

Jaja, Pussar och kramar <3
Skriver när jag kommer hem från Skottland :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0