Borta bra men hemma bäst...

Kom hem från Skottland natten till söndagen :) Så nu är jag hemma Sverige!
Har inte skrivit i bloggen igen på ett tag, men nu ska det bli ordning på det, ska skärpa mej.
Skottland var underbart! Asså shoppingen där, ni skulle sett, jag var helt uppspelt =D
Men blev sjuk, lite jobbigt, men det var det värt. Hände lite pinsamma saker där också, men det tänker jag inte berätta, det räcker med att Malin mobbar mej för det redan :P
Vill ni se bilder så gå in på mickiz.bilddagboken.se och tryck på datumen mellan 21-25 april där finns de...

I måndags var det juh nationella i engelska b för de som går i tvåan typ, uppsatsdelen.^^ Det gick väl sådär för mej, önskar jag kunde få reda på redan nu vad jag fick men det går inte :P Hur gick det för er?

Imorgon är det sista april, rätt stort här i Uppsala, först på morgonen är det forsränningen som jag faktiskt ska gå och titta på, sen efter blir det picknick i slottsbacken, om ni är där håll utkik efter mej och kom fram ;)

Nej nu ska jag sticka!
                                                                                                                                   <3



Kommentarer
Amarisa

jag gör nationella i engelska b nu :)

2008-05-02 @ 13:16:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0