Vilken nörd jag är! :D

Imorse vaknade jag runt 6 lite yrt sådär, gick upp och drog ner persiennerna sen gick jag och la mej igen.. vaknade senare.. gick upp och stirrade på tv..
Den här dagen ska jag bara ta det lugnt. När jag vart vaken en stund började jag spela Gameboy, harry Potter och de vises sten. BÖrjade runt 1 när klockan var 4 klarade jag ut det.. Sån nörd jag är!!
men jag trivs med det..

Om 1 vecka har jag vart på IDOL om jag inte fortf är kvar där.. Längtar så!

                                         idol


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0