Snart gäller det...

Ahh,vad nervös jag är nu... det är inte ens 3 dagar kvar nu.. om 2 dagar är jag i sthlm med mina flickor och är nervös så in i helvete redan nu..!!
Hoppas du följer med Anna.. bli frisk!!

Imorgon ska jag öva inför min flöjt lärare han ska "hjälpa" mej och se om jag kan hålla mej även fast nån sitter och gör miner åt mej, vilket han ska göra.. sen ska han typ ge mej några råd..!!

Och idag var sista gången jag övade med låten..! fast jag kan låten utantill men ändå..!
jobbar till 22.15 imorog så när jag kmr hem blir det bara packa allt som jag behöver ta med mej på fredag och sen sova..!
Snart flippar jag ut.. och vi stter och planerar i skolan och då blir jag ännu mera nervös.! det kmr förmodligen vara såhär fram till på lördag.. Men tänk om en vecka har jag iaf vart dr, och vem vet vad som händer jag kanske blir Idol - Mickiz. Man vet aldrig vad som händer..!
NERVÖÖÖÖS!!!!!!!!!!!

Skriver på lördag när jag kmr hem vad som hände!!

                                                                                                     
IDOL-MICKIZ!!
81256-43


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0