Inte skrivit på ett tag...

Ok, jag har inte skrivit sen innan idol... Men de som inte vet, jag gick inte vidare..
Och alla ni typ tre som frågar de sa bara:  - Tack men du går inte vidare.
Anna, vi hade kul! KLAPPA HÄNDERNA NÄR DU ÄR RIKTIGT GLAD. SÄG HEJ HEJ TILL VÄNNEN DIN SOM SITTER DÄR.. OSV
Och du vet saker som de andra inte vet, men det gör inget..! haha! :D
Annars är allt bra med mej, har ont i magen som vanligt, + att jag snart fyller år :D:D YEY! på fredagen blir det födelsedags firande med Malin och de andra eftersom Malin också fyller år då! <3 På fredagen blir det typ släkt grejs och sen slutligen på söndag ännu mer släktgrejs.

Nihil est miserum nisi cum putes. = ingenting är olyckligt förrän du anser det olyckligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0