Det närmar sej...

Ok, nu är det inte ens 8 dagar kvar till jag fyller 17 år! Wow va?
Har gjort klart alla skoluppgifter som skulle in den här veckan nu, har några inför nästa vecka kvar :D Känner mej så duktig...

Imorgon slipper jag ute gympan istället jag och Mathilda ska hålla på med dans uppgiften...  Efter att ha tittat på Pussycat dolls får jag sån vilja att bara ställa mej på ett dansgolv och shaka loss.. :D
 
Jag var så duktig att jobba idag.. :D och jag är så söt i mina arbetskläder.. haha ^^

Kom och titta på mej vetja ;) jobbar i helgen.. Coop Forum i Boländerna..

Shaka loss nu då!
                                                       <3 <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0