Ibland bara är det så...

Idag har jag jobbat, och när jag kom hem ringde jag Rebecca, ska shoppa imorgon + lite annat :D
Rebecca berättade om en hemsida som hette www.lostdaughtersunited.org där det är tjejer/kvinnor som skriver och berättar om sina relationer med sin pappa. Så jag gick med i den, för jag anser mej vara en lostdaughter... Den sidan kommer vara en rätt bra tröst tror jag...

image45

                                    
                                                 We are here to stay. In your heart and mind. You join We unite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0