You don't do it on purpose but you make me shake...

Blogg. se funkade inte för mej igår, jobbigt nog. Men nu sitter jag här.. Läste ut den sista Harry Potter boken, Harry Potter and the deathly hallows i förrgår. Den var SÅ bra, men väldigt förvånande, eftersom den var på engelska drömde jag sen på engelska, eftersom jag vant mej vid det..
Jobbade idag, usch, det är jobbigt. Jag är tydligen en sån där "lat tonåring" enligt Lotta.. hihi!
Annars har inget spec hänt. Jobbar bara. Och träffar Malin lite och så, fast har inte träffat Bex på år och dagar känns det som, visserligen var det bara lite mer än en vecka sen.. ^^
Usch, ska jobba imorgon. Så trött fast ska titta på film ikväll, Nära och Kära. Köpte den idag. Verkar bra har läst nånstans att den ska vara bra oxå :)
Min rygg gör SÅ JÄVLA ont, känns typ som den ska gå av.. :/ Men men, det är sånt man måste stå ut med ibland.. ^^
Men nu ska jag gå och göra nåt intressant... typ...

                                                            <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0