Naaw <3

Nu har mitt sommarlov börjat.. :) fast det är bara två veckor knappt :)
Men det gör inget om jag jobbar, vissa människor där är juh faktiskt roliga ;)
På fredag Harry Potter premiär, wiie, jag och Bex där då! :D :D

Sen jobbar jag fram till den 19:e augusti och sen börjar skolan den 22:a, FR2Tu, kommer då min klass heta :)

På onsdag åker jag nog till bålsta :) Det blir kul.. Åka båt, ska man testa vatten skidor igen kanske, Linda hade iaf kul när jag åkte det sist :/

Aja, nu ska jag fixa mej lite, tjejorna kommer snart vi ska ha tjejkväll :)
              
                                                               <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0