Mickiz fortsätter leta efter sej själv :)

Hum, vad har hänt de senaste dagarna? Inget... Jobbat lite, fast var ledig idag så jag åkte ner på stan och träffade Malin, det är juh typ halva priset på allt nu... - Malin inse att du inte kan låta bli att shoppa när du är med mej på stan ^^
Jag hittade ett par skit snygga jeans från Holmlunds som har en dragkedja i grenen, men inte en vanlig dragkedja, äh, jag kan inte förklara.. haha! Men det var 70% rabatt på de och de hade liksom kostat 1299 och nu 399, lite skillnad kan man juh säga.. ^^  Men snygga är de iaf, och sen köpte jag ett skärp från gina :)
Shoppade lite igår innan jobbet oxå hihi, då blev det en tröja/tunika från Åhlens och två skärp från Vero moda :P
Vi träffade på Rebecca idag oxå, det kändes som det var år och dagar sen vi träffades när det bara var typ en vecka, men ändå! haha! Vi gick och fikade på Café 018.. Jag tog en jordgubbscheescake, den var inte god, men Bex tyckte det, så hon fick den. Men Malin tog den jag ville ha, En amerikansk Chokladtårta, men det var hasselnötter i, så den kunde jag då inte äta.. ^^
Sen forts jag och Malin shoppa lite. När klockan var 18.15 åkte jag hem, hade då vart där i typ 5 timmar, så nu skulle jag hem och laga mat till lillebror, eftersom han inte kan NÅNTING i köket,(han blev till och med tvungen att läsa recept när han skulle göra pasta igår^^).
Men nu sitter jag här framför datan hade tänkt hoppa in i duschen, ska jobba imorgon och börjar 8.00 (pust), så det blir till att gå och lägga sej tidigt...

                                                       <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0