Kvällen..

Ok, Harry potter och Fenixorden ägde alla andra filmer.. VÄLDIGT läskig.. och jag säger bara en sak öppna inte en läsk den första kvarten, då kan du göra som Bex gjorde, spillde läsk över hela henne själv och mej :o
Men jag rekommenderar den verkligen, även fast man blir lite besviken för den är inte så lik boken... :/

Jag såg skit snygg ut i mina kläder, men byxorna var jävla höga.. lite små jobbigt.. :)

Jag ska upp halv 7 imorgon så nu ska jag väl snart gå och lägga mej, men kommer inte precis kunna sova, har harry potter i huvudet typ hela tiden.. ^^

Natti Natti sov sött du!
                                                                   <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0