I think I´m dying...

Ok, idag har jag hum... inte gjort så mkt annat förutom att legat och stekt.. Orkade inte ta mej ner till stan för att köpa Harry Potter 7.. Så det tar jag på måndag (om boken fortf finns då) eftersom då ska jag ändå ner på stan, börjar juh jobba på måndag igen.. Fast på måndag jobbar jag inte så länge som tur är.. Jobbar bara 4 timmar i kassan 16-20... Men sen är det jobb i 4 veckor.. ^^ Men men..
Hum, sen är det inte så mkt mer som har hänt i mitt liv...
Maybe just maybe it´ll happen som day...

                                Because of the oh´s and ah´s and falala´s I´m back in love...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0