I Miss you I kissed you when we layed you in your grave..

Hum, mår iaf bättre idag. Jag klarar mej.. hihi ^^ Låter typ som om jag är döende eller nåt, men jag lovar att det känns så.. :P
Idag har jag varit i Enköping och hälsat på en bebis :D Skit söt, men jag blev påmind om varför jag inte ska ha barn, blir helt nervös när de börjar gråta men när de är tysta är det rätt mysigt! :) Men värsta Michelin gubben hon var hihi, mysigt ^^
Så ikväll då, hum.. Inget spec händer tror jag. Imorgon kommer Bex hit på kvällen tror jag. Vi ska typ stoppa i oss choklad och titta på snyft film, det behövs :D 
 Och just det, jag kan sitta ner nu, min solbränna på asset har lugnat sej, bara ryggen som gör ont nu :P

Men men ska gå och göra annat nu 
                                                                                  <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0