Historien om mej..

Ok, nu ska jag skriva om hur jag blev som jag blev idag. Min historia... ( som är väldigt intressant faktiskt^^)

Det var en gång en tjej som hette Pernilla ( konstigt det känns att skriva min mamma som tjej, haha!), och en kille som hette Michael (vem kan jag ha fått mitt namn ifrån :O). De träffades när tjejen var 16 och killen var 18. När tjejen var runt 21-22 fick de en perfekt liten dotter som blev döpt Mikaela Linda Caroline, detta var då år 1990. Mikaela var en riktigt duktig unge, lite tjejig bara (gillade inte att hoppa i vattenpölarna.. ^^) och år 1992 fick Mikaela en lillebror Carl-Fredrik, eller enligt Mikaela Pegik.. (jag var såå duktig på att prata^^). Runt år 1994 (tror jag) skiljde sig Pernilla och Michael. Sen gifte Pernilla om sej.. Och här är det oviktigt så vi hoppar fram en bit.. In på år hum, vilket ska vi ta.. Vi tar år 2005. Det här året träffade Pernilla en ny karl, Peter. De flyttade till ett hus i Uppsala. (Mitt nuvarande hem). Mikaela gick då i nian fortf i Bålsta även fast hon bodde i Uppsala,men hon ville inte riskera betygen genom att byta skola ( Nöörd). Hon gick ut nian och hade en helt underbar bal. Hon var vacker som en prinsessa.. :D  (den mörkhåriga). Nu skulle hon börja gymnasiet, och hon valde turism på GUC i Uppsala. Fast hon vet inte riktigt varför hon valde den linjen. Hon fick gå i en klass med bara tjejer, lite småjobbigt. Sen fick hon en massa kompisar. Mina bääjbs <3 Juh längre året gick desto mer insåg hon att hon inte passade in på Turism men hon var för lat för att byta... Haha! Nu har det gått ett år sen hon började på Turism och mycket har hänt... Hon är 17 år och MYCKET vacker...!!  Nu i höst börjar Mikaela Fr2Tu =) Och btw hon kallas för Mickiz


Kommentarer
Lola

Det osar fjortis..

2007-08-03 @ 21:53:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0