Dagens outfit och annat..

Idag jobbade jag från 8.00 - 15.00 (pust)... Fick en gubbe som gav mej en komplimang.. hihi, visserligen var han typ 65 år men ändå...
Gubbe: Gud vad mycket mat kostar.
Mickiz.: Jo, det gör juh det.
Gubbe: Men det är det värt när man får se en sån söt tjej som du i kassan..
Mickiz: Tack (röd i ansiktet as usual)
Jag blir verkligen alltid röd i ansiktet när nån ger mej en komplimang.. haha!
Sen efter jobbet åkte jag ner på stan visserligen bara för att byta buss, men jag böt ändå kläder från jobbiga coop kläder :/ Så jag satte på mej mina nya jeans ( som jag knappt kan sitta i, men de är snygga när jag går^^)
           

  • Grå/svarta jeans från April 77 med extra dragkedja (haha)
  • Svart vanligt linne
  • Svart pösig tröj liknande sak från åhléns
  • Brunt skärp snurrat två varv från Gina tricot

                                                                         <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0