Beskrivning på mej själv...

Ok, nu ska jag försöka beskriva mej själv...

Jag heter: Mikaela
Jag kallas: Mickiz, Mickis, (vissa säger till och med Mickan :S), Lilla Mickiz... haha!
Jag bor: I Uppsala
Mina tre närmaste kompisar: Mallan, Bex och många fler <3
Min mörkaste hemlighet: Den kan jag juh inte berätta, det är juh min mörkaste hemlighet.
Civilstånd: HAHAHAHAHAH!!! :/
Min musiksmak: En blandning mellan allt, Mallan säger att jag har konstig musiksmak...
Mej själv med ETT ord: AHHHHHHHH (räknas det som ett ord, kolla nu blev det juh flera ord, jag sa juh att det inte går)
Mina kompisar tycker att jag: Är snäll hoppas jag :/ Och lite mesig vet jag att de tycker..haha! Och tjejig oxå för den delen, eller snarare VÄLDIGT tjejig...
Min största rädsla: Jag har mååånga men småkryp är nog värsta, typ getingar och fjärilar och sånt.. USCH, fjärilar...
Som liten var jag: Tjejig och söt, fast mamma säger att jag var en ful bebis, men det tycker inte jag..
Min största egenskap: Ehh... Jag kan äta typ hur mycket som helst utan att gå upp i vikt, ibland...
På mej själv gillar jag inte: Min rumpa... :/
I skolan är jag: Duktig och nästan alltid i tid.. haha, för att jag går till klassrummet typ 10 minuter innan vi börjar för att försäkra mej om att jag hinner i tid.. ^^
Om tio år: Är jag Stylist i London, har ingen man utan bara ragg ibland, inga barn och är framgångsrik inom mitt arbete..
Nu: Går jag fel linje men orkar inte byta, vet inte riktigt vad jag gör där... ^^ Jag är singel och har vart det i ett antal år nu ( trodde det var på väg att ändras men nej nej...), jag har underbara kompisar och jag är minst, bäst och vackrast :D
Min familj: är udda, haha! Nej men golf-töntar ( jag är den enda som inte spelar), jobbiga och... Intressanta^^
Nu ska jag: Gå och lägga mej tror jag, ska upp tidigt.. :(
        

                                                <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0