Ajaj...

Var hos Malin idag och låg och solade och pratade... Tänkte inte på att jag kunde bränna mej, hade juh trots allt solkräm, men den höll tydligen inte i typ 4 timmar.. :/
Så nu har jag typ bränt min rygg och mina stackars lår, gör shita ont att sitta :(
Vi kom fram till att mina bikini trosor ser ut som lacktrosor när de är blöta.. haha!
Och att Malin gör god Kycklingsallad.. Kul hade vi iaf. Och jag träffade bara mördar katten en gång, så det var inte så illa ^^
Men men, ska nog gå och lägga mej på mage nu :P

                                                           <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0