Ahh!! VATTENKRIG, nästan!

Ok, vi satt och åt ute på altanen dårå.. och sen när jag ska gå så häller jag några droppar vatten i Pettans hår (som han alltid gör på mej).. Vet ni vad han gör som hämnd? Han slänger en 2 liters kanna vatten över mej :o
Jag blev inte lite blöt!! :P Och mami blev inte liite sur.. haha! Det var typ blött i halva köket och halva vardagsrummet... Ni som vart hemma hos mej vet hur det ser ut,  det var typ blöt till fåtöljen och sen till bordet.. haha! :D
Men men...
                                 <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0