It's personal, myself and I. We've got some straightenin' out to do

Ok, har jobbat idag, och är helt slut.. så trött så det finns inte, blir till att gå och lägga sej tidigt idag.. ^^
Fast nu är det bara imorgon kvar och sen är jag ledig en heel dag  :D
Snart ska man juh klippa sej och typ slinga håret innan skolan börjar igen.. funderar på att klippa av håret IGEN!
   Skulle väldigt gärna vilja ha den frisyren! fast med hellugg istället.. Funderar starkt på den. Frågan är bara om jag skulle kunna få det vågigt och fint..
 Den skulle jag oxå vilja ha.. Nicole Richie är en stor förebild... Älskar hennes kläder, och även fast typ alla klagar på att hon är för smal så tycker jag att det passar henne, fast hon borde bli lite sundare, (ska jag säga) som ska ha barn...
Jag skulle nog kunna tänka mej att ha Heidi Montags frisyr oxå... fast med hellugg på den oxå.
Skulle kunna tänka mej Mischa Bartons frisyr oxå. Då skulle jag ha lite längre(har inte riktigt så långt heller än).
Hum, älskar den här frisyren som Victoria Beckham har men jag vet inte riktigt om jag vågar klippa av det så kort.. :/

Ok, jag kan inte riktigt bestämma mej om jag vill forts spara ut håret eller klippa av det igen, men det lutar åt att klippa av det till det första förslaget... Men vi får se.. 
                                                             
                                                                       Vad tycker du?

                                                                                                                                         <3


Kommentarer
anki panki

jag säger att du ska kilippa det som nicol

2007-08-02 @ 19:59:30
Mickiz

Åh, jag funderar på det.. men Beckhams är juh oxå snygg.. jag vet inte vilken jag vill!! haha! :D

2007-08-02 @ 20:02:15
URL: http://minangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0