I'm looking for love this time sounding hopeful but it's making me cry.

Har inte bloggat på rätt så länge nu, har bara inte kännt för det, har inte haft nåt spec viktigt att berätta heller för den delen.. har varit ledig idag, ska vara ledig imorgon med, rätt skönt faktiskt.. Jag fick höst schema för typen vecka sen på jobbet, Fick då varannan tisdag 16-20, men slutade inte skolan förrän 17, så den tiden kunde jag självklart inte jobba, så idag ringde de och tiden har blivit ändrad, jobbar varenda onsdag 16-20 istället. Tycker faktiskt det är bättre, visserligen kommer jag inte ha nån fritid what so ever, eftersom jag kommer jobba varannan helg, och när jag väl är ledig så kommer jag säkert plugga (som den "pluggisen" jag är men lite fritid kommer jag nog ha hoppas jag. =)
Bokade tid hos frisören igår, på tisdag klockan 6 så ska jag slingahåret och klippa av det (igen). Ska bli rätt så skönt att ha kortare hår. :P
Idag har jag inte gjort nånting överhuvudtaget så skönt. Och imorgon ska jag nog gå och sola om det är dåligt väder, om det är fint väder ska jag oxå sola, men inte på samma ställe.. ^^
Kan inte fatta att jag börjar 2:an om 6 dagar.. Urk illamående bara jag tänker på att jag ahr två år kvar på en linje jag inte ens tycker om, men får väl se hur det blir nu, vem vet det kanske blir roligare (tvivlar dock på det). Köpte en ny bok igår som jag läste ut idag såå bra den var..  Där regnbågen slutar heter den rekommenderar den verkligen.  Det är Cecelia Ahren som har skrivit den, det är hennes andra bok, hennes första är P.S Jag älskar dej! som jag oxå läst, som jag tycker är bättre.     Men jag rekommenderar VERKLIGEN båda böckerna. =D

Men men nu ska jag gå och göra nåt vettigt, kanske äta.. haha, har inte gjort det än, mamma och peter skulle typ ta med sej pizza efter golfturen. ^^ YUMMIE!

Hejdå!                                                         <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0