I'll be your best friend and you'll be my valentine...

ah, ledig imorgon, gud så skönt :D
Ska till Stockholm med Amanda (som jag inte träffat på år och dagar)  imorgon, vi ska titta på Pride paraden.. Det var så pass kul förra året så det bli nog rätt kul i år med, för nu behöver vi inte jobba.. Kommer ta bilder, får hoppas att det blir nå bra...

har bestämt vilken frisyr jag ska klippa nu... Det blir:

Nicole Richies  älskar den frisyren och tror faktiskt att jag skulle passa i den... Sen kan jag platta håret oxå så att det blir typ så
Bara för det vill jag boka tid NU! Men jag vet inte vart jag ska göra det, måste juh slinga håret oxå.. Så får se. :P

Men nu ska jag gå och fortsätta titta på En andra chans..

Skriver imorgon när jag kommer hem från Stockholm :D
                                         <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0