As I'm all by myself tonight not again not again

Horoskop 9 - 22 augusti

Tvillingarna 22/5 - 21/6

Du sjuder av energi, nu händer allt på en gång. Passion, äventyr, spänning och utmaningar. Du kastar dig över allting som är nytt och oprövat och du är helt orädd. Två riktigt intensiva sensommar veckor väntar dig. Just kärleken kan dessutom visa sig leda till något stort och nytt.

kärlek/sex: bra flyt
kul/nöjen: bra flyt
tur/pengar: Super

Ok, inget stämmer ÖVERHUVUDTAGET, jag sjuder verkligen inte av energi, iaf inte just nu. Jag är snarare rädd för allt än kastar mej över allt som är nytt och oprövat och är helt orädd. jag vill bara gömma mej under täcket och inte titta upp igen... Men två sensommarveckor... Man vet aldrig vad som händer. Men på kärleksfronten är det så dött att man, jag vet inte vad, men dött är det iaf...!

Men men nu ska jag gå och tycka synd om mej själv nån annanstans...



Kommentarer
Mathilda

samma här och jag är också tvilling, skithoroskop...

2007-08-20 @ 17:36:59
Mickiz

jag vet, jävla horoskop, stämmer inte, fast skulle vilja att det stämmer...

2007-08-20 @ 19:30:04
URL: http://minangel.blogg.se
Mathilda

ja vrekluigen speciellt d där med kärleken... :(

2007-08-28 @ 17:42:02
Mickiz

Japp, spec det! Nej, usch vad deprimerande det här kändes.. :/ Så får det inte va!

2007-08-28 @ 18:02:06
URL: http://minangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0