Mm..

Her I am. Jag fick då inte jobbet.. Men det gör inte så mkt.. Jag får juh mer fritid nu. Så.. aa.
Men i skolan.. Daamn va vi går o spanar..
Och idag var de skolval. haha, jag rösta på centerpartiet. Tkt de verkade bra. Men aa, man vet aldrig.
Och Annica va sjuk idag, de va MKT tystare, så mkt säger jag bara. Och en sak, När Paulina säger 10 minuter så menar hon egentligen 55 min..
Imorn e vi lediga. Guud så skönt, men då ser vi inge snyggingar, och då menar jag några speciella.. haha.
Jag skulle kunna skriva deras namn här, för de skulle ändå inte läsa de, eftersom de inte vet att jag finns. Men jag vet inte ens deras namn, så de blir lite prob.. haha
Så aa, måste få de att se oss, elr hur Ellie?!

 Vi kanske inte får de vi vill ha, men han tröstar oss iaf lite, med sin underbara kropp, och ansiktet förstås.
Och haha, de som har känt mej länge som läser de här kmr inte tro på mej, men haha, Jag och Ellie och Paulina och Annica ska träna på central badet nästa vecka, haha!! Med instruktös, och jag och Ellie fick en kille, hoppas bara att han inte e snygg, för då tänker inte jag träna.. haha!!
 Vi träna? Hur kmr de gå?
                                                         Pussar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0