lastnight it wasn´t the ladies night

Hallo på de få som läser min blogg.  Så var jag då på experience igår, elr aa Club Zebra som vissa säger.
Jävlar va kul jag hade, jag badade inte bara i skum utan oxå ett killbad. Jag va helt nöjd, elr inte riktigt helt nöjd. Hahaha, killarna kom inte fram o dansa med mej, de va lite jobbigt. De va typ mest taffsningar när de gick förbi. Men Ellie blev iaf nöjd. Jag o Annica blev Äcklad, o de blev nog Jenny, Viktoria, Lisa o va hon nu hette me. Men jävla länge man fick stå i kön då, i 1½ timme stod vi i kön. Kom till kön runt 9, kom in 20 i 11 o gick hem typ kvart i 2. Men jag lovar Ellie va nöjd, men han va typ skit ful. hahahah. Vi sprang runt o leta efter Ellie när vi skulle hem, vi trodde hon hade gått in på toan men hon stod o dansa mellan typ 2 killar i skummet.
Och man typ drunknade i skummet, iaf om man va lika kort som mej. De va inte de roligaste, o varje gång Annica o Ellie sa Mickiz kom vi går o skulle ta tag i mej så drog de ner min tröja, som tur var så va de så mörkt så ingen aåg nog.. men ändå. O sminket rann. Annica såg ut som en jag vet inte vad. haha. mascara överallt. Och jag undrar vrf de stod o delade ut red bull i slutet. Det e en bra fråga.. haha! Jag skulle iaf sova då. Elr de blev inte så men ändå.
O Annica du ba stod o glodde när jag kramade honom. Hahahah. Förvånad?
Aja, kort slutfattat, de va skit kul, kan inte riktigt bestämma mej vilket som va roligast, de här elr balen. Men aa, balen va sorglig de va inte de här.
Ojuste, jag kan inte prata typ, min röst e typ små viskningar. Men jag avstår från att prata(Förvånade?)

Men nu ska jag gå o se när vi ska äta. Är hungrig som en varg..
               Pussasr på dej som läser..  ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0