I just wanna cry, but instead I laugh. I can´t be normal?

Så sitter man här framför datan o tråkar som vanligt. Jag känner mej ovanligt deprimerad. De kan juh alltid vara för att jag kom på delad 6:e plats igår på junior handling. O 6:e plats va typ sista plats. Så med ett sammanfattande ord så - jag kom sist. Och jag gillar inte att kma sist.
Somnade me valpen i famnen igår kväll. Men vaknade är valpen skulle åka hem. Så då gick jag och skulle titta på Sweet homa alabama men självklart så hann jag bara se typ 5 minuter innan jag sov så skönt.
Så nu sitter jag här och ahr ingen lust att göra nåt alls. one tree hill börjar inte förrän 17.40 o klockan 17.10 börjar ska du säga! Så det är väl mina höjdpunkter idag. Och mamma ska baka, så jag ska typ bli fetare oxå. Men sen ska jag göra lite samhällskunskap läxa. Eriks lektioner är krångliga. Har prv på torsdag, och kan typ inte ett skit. Ska ha ett stort prov på Valet. Usch :/
Inte precis min specialitet. Men men. 
Känner mej väldigt ensam här. Önskar att "nån" va här.. 
                                  See ya´ll 
                                                                           Mickiz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0