Första tjejkvällen av många<3

Igår hade vi den första tjejkvällen av många.. VI skrattade typ hela kvällen igenom..
Vi skulle egentligen tittat på filmer, men de blev de inge me. Istället satt vi o skratta fram till 8.
Sen gick vi in o satt på Dirty Dancing 2.. Men ingen titta.. Vi satt bara o skratt igen. O dregla för att Javier i filmen e så snygg <3
 Kvällen började me att Annica o Paulina kmr me bussen runt 5 på kvällen. Så jag går och möter de..
Självklart så krm de där gåendes på vägen o skrattar( som vanligt) de e inte många gånger om dagen som vi är allvarliga.. haha :D
Sen går vi hem till mej, o de går o frågar mej vilket hus som är mitt o pekar på alla.. - E de ditt?
Tills slut kom vi fram.. o gick "rundan" inte så intressant precis haha.
Sen kmr Ellie, o mina föräldrar åker.. Så vi ska göra mat.. Men självklart så gör vi inte de.. uta vi sätter på musik o larvar oss o pratar om pojkar i skolan.. De e vårat favorit ämne..
Men tillslut gör vi klart maten.. Fast vi inte va spec hungriga. Efter massa godis..
Vi elr snarare jag gjorde Sallad me fetaost o egentligen kräft stjärtar men Paulina va en fegis.. haha. Vågade inte smaka.. Men sen åt vi.. o satt därute.
Sen efter några timmars skratt så åkte Paulina o Annica hem med 22.56 bussen.
Jag har aldrig träffat nån som du Paulina. haha, vi skulle prompt dra ner persiennerna.. För de kunde juh stå nån där o titta på oss.. Och jag skulle gå ner i källaren o titta om de stod nån där nere.
Och sen när de ska åka så varje gång de åker förbi en bil så gömmer sej lilla Paulina bakom mej..
Vet du hur söt du e.. haha!
Tillslut åker de, o jag o Ellie går tillbaka till huset o lägger oss framför TV:n o pratar..
Sen går vi o lägger oss..

Hm, de va den kvällen och jag ahde skit roligt..
På fredag blir de Experience..  Vi ska "dansa" men eftersom ingen av oss kan dansa så blir de intressant.. De blir nog mer hoppande o skrattande.. Fast då blir vi fler tjejer. Då blir de:
Jag, Ellie, Annica, Jenny, Jennys tvilling syster( vet itne om de ska gå me oss, hoppas de), Emelie, Mintra, Mintras pojkvän o tillslut vet jag inte om Paulina ska me, hon har inte bestämt sej.

Men innan Fredag händer de mkt grejer.. Skolan som vanligt, Tisdag ska jag på anställnings intervju, torsdag ska jag träffa min flöjt lärare. Och sen slutligen på fredag ska jag ha konditions test direkt på morgonen(ja , jag längtar.. INTE!!)
och sen efter skolan åker vi hem till Annica o fixar oss, åker på experience o sen åker jag hem till Annica o sover där..
 We are the greatest
 Vi skrattar som galningar

 Men nu ska jag gå o dusha o krulla håret.. Men De som läser min blogg typ 2 personer elr nåt.. Pussar på er <3


Kommentarer
Ellie

hahahaa, fett roligt!

2006-09-04 @ 19:48:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0