Annica är super, elr ska de va annica super? hum.

Idag är det Onsdag. Idag har jag vart i skolan. Jag och Paulina kom på en dans till några roliga låtar.. Oxå har vi kmt på att 60 -åriga gubbar me massvis me hår på bröstet e sexiga. Speciellt när de har nätlinne. Och håret sticker ut.. Det e jätte sexigt.. haha. Tänk en gammal gubbe, där man kan göra mittbena med hans brösthår. Gud va vi fnittrade åt de.. haha! Jag lovar de e sexigt! Alla håller säkert med. ;)
Men nu ska jag gå och titta på Idol, Natelie ska sjunga idag. Och hon kmr juh från Bålsta! Och har gått i samma skola som mej, jag och Amarisa avgudade henne!! Haha!
Those were the times!
See ya´ll

                                                                             Mickiz


Kommentarer
Amarisa

Jag visste att Natalie inte skulle gå vidare för Gullavee sa att hon såg henne i centrum förra veckan.

2006-09-23 @ 00:15:36
URL: http://bittersweetreverie.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0