Wiie

Aa, Rebecca du har lyckats. Du har fått mej att bli gladare.. Tack!!
Idag fyllde du år älsklingen Emelie, 16 hela år.. Och jag höll mitt löftem jag sjöng inte..
Nu är jag gladare.. :)
Imorgon ska Jag, Rebecca, malin och Anna x2 träffas här hos mej, de blir säkert kul.. :)
Förresten lärarkandidaterna kom idag.. de påminde om timon o pumba.. haha'!! fett kul..!
men men nu ska lillebror min ha datan..

Men jag uppdaterar säkert snart.. !
 
                                                                            Mickis <3


Kommentarer
Rebecca

Vad bra att ja fått dej på bättre humör nu. :)
Det förtjänar du. (A)
Hade jätte trevligt ikväll, de får vi göra om. ^^
Sköt om dej, hörs & ses.

2006-11-11 @ 01:57:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0