Musiklista :D

Hittade en kul musik lista på mitchomatcho.blogg.se

1. Vem är mest lik dej?   olivia olson
2. Vem är mest lik din mamma?   Carrie Underwood
3. vem är mest lik din pappa?    jamie Lynne Spears
4. Du vore ett perfekt par med...    james Morrison
5. Du skulle lätt bli bästis med...    Cassie
6. Ni skulle avsky varandra du och...    Christina Aguilera
7. Du drömmer om att få träffa...    Helen Sjöholm
8. Du har vilda sexfantasier om...    Taking Back Sunday
9. När du träffar dina vänner brukar ni prata om...    Busted
10. Vem har världens vackraste röst?     Creed
11. Vems röst vill du ha?     Bethany joy galeotti
12. Du tror du är släkt med...    Stacie orrico
13. Du skulle vilja ha ett följande artist/ band som spelade på din födelsedagsfest...   Death cab for cutie
14. Du dansar bäst när du har denna person/personer...   Britney Spears

Hum, inget stämmer precis.. 11 kanske stämmer lite..5 stämmer oxå... Men inge mer stämmer.. haha! :P


Kommentarer
Amarisa

Vad sägs om de vilda sexfantasierna med Taking Back Sunday då? XD

2006-11-20 @ 12:16:08
URL: http://bittersweetreverie.webblogg.se
Jag

Haha.. de e helt fantastiska :D
När jag vaknar sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag är helt förvirrad då.. haha!! :P

2006-11-20 @ 20:13:41
URL: http://minangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0