Kommer sakna

Vill inte att det ska bli imorgon.
Kommer sakna ett tag.
Kommer glömma.. Nej får inte glömma!
Glöm mej! Nej! Det får ni inte göra.. inte så snabbt!
Elr om ni vill glömma mej så får ni juh de.. :(
Även fast vi vill forts träffas, allihopa så kommer vi nog inte göra de..
Iaf inte så mkt som vi säger.
5 år Du och jag Ken, så länge har vi spelat ihop.
Även fast vi inte ahr pratat så mkt, så har vå ändå spelat så länge..
Kommer ihåg första gången jag träffa Mia och Malin. Vi var på läger i Örebro.
Mia, du o jag "klickade" direkt. Du kommer till och med ihåg nu vad jag hade på mej.
Okej, jag kommer inte ihåg va du hade på dej.
Men jag minns hur roligt vi hade. Och du var juh med oss Malin.
Kommer ihåg att de va nåt disco vägg i vägg med sovsalen.
Och jag och Mia inte fick vara kvar till 11 elr 12 elr va det var.
medans malin fick vara där tills de sluta.
Gud va avundsjuka vi blev då.
Men senaste resan va Bäst!
Mia, Malin, Mathilda, Jag, Ken, Ceder och Wiking.
Vi ägde alla. Även fast de var lite äckligt att vi sov i
tjejernas omklädningsrum. Men vi hade roligast av alla Fan!
Vill inte lämna er nu!
Kommer gråta som ett litet barn.
Skulle alltid vilja vara hos er..(L)

Will miss U as hell!
                                                                                                Pussar på er alla från den tårögda Mickiz här!

Thats life sometimes


Kommentarer
Mathilda

Åh, Mickis! Du vet att det ALLTID kommer vara vi, du är alltid välkommen ocy vi kan träffas på fritiden? ellerhur? jag kommer gråta imorgon jag med :(

2006-05-30 @ 20:55:49
Maria Bergström

Jag älskar dig vännen!

2006-06-05 @ 22:47:09
URL: http://t0kih.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0