Första inlägget/Jag vill..

Det finns mycket som jag inte vill. Och mycket som jag vill. Jag vill inte glömma mina änglar. Ni kommer alltid finnas hos mej. Men det finns en risk att jag kommer glömma er, och att ni kommer glömma mig. Men så ska man inte tänka. Vill inte tänka så. Vill veta att jag alltid kommer finnas i era hjärtan. Om ni vill veta om ni alltid kommer finnas i mitt hjärta så säger jag bara att ni är mitt allt. Utan er skulle jag inte klara mig. Skulle vara död vid det här laget.
När jag är ledsen så finns ni där. I kyrkan ska man säga sina löften. I will always love you, in sickness and health until death do us apart. Det är det inte bara gifta som menar. Jag menar det om mina Änglar. Till er kan jag säga allt. Om hur jag mår, vad ja vill osv. Men vissa saker ska man hålla för sig själva.
Det är inte bara mina kompisar som är mina änglar. Min mamma är också min ängel. Utan henne skulle jag inte klara mig. Kan berätta väldigt myckt för min mamma. Älskar dig utan stopp.
Vill inte skiljas från Änglarna. När vi skiljs åt så kommer ni fylla mina tankar väldigt mycket. Glöm inte det!
Älskar er och kommer aldrig glömma er!<3



Kommentarer
Maria Bergström

Tackar sötnöt..:)

2006-05-27 @ 00:44:34
URL: http://t0kih.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0