Trodde inte

Jag trodde verkligen inte att jag skulle sakna dej.
Du va borta i en vecka. Men saknade dej ändå.
Vissa kanske tror att jag menar nån kille. Men icke.
  Jag pratar om Linda min älskling. Du åkte till Kreta på avslutnings dagen.
Saknade dej!
Och balen.. Avslutningen. Har gått med vissa i min klass alldeles förlänge. Saknar er med.
Ni kanske va en plåga men ändå. Trodde inte att jag skulle sakna er så snart.
Balen va underbar. Men jag kmr få en massa mer underbara saker med mina flickor.
Mia, du har varit min ängel ända sen Örebro lägret  -03(tror jag de va). Älskar dej så mkt. Vi får inte glömma varann. Min ängel forever.
Vänner före pojkvänner. Ni har den största delen av mitt hjärta. Kmr sakna er så jobbigt mkt.
Vill inte vara ifrån er.
Utan er skulle jag inte finnas.
Ni är så vackra allihop. Ni är som mina syskon. Vi är en stor familj utan föräldrar.
VIssa är mer ansvarsfulla än andra. Vissa är gladare än andra.
Vissa sover bättre. Vissa kan ge komplimanger bättre.
Ni är alla olika. Det enda ni har gemensamt är att ni är underbara allihopa och att jag älskar er <3.
 Jag kmr alltid finnas där för er, whatever.
Jag hoppas ni vet det.
Det låter som taget ur en bok elr nåt. Men det är sanningen. Jag är inte Mickiz utan er, är jag Tråkiga Mikaela.
Älskar er allihop. Ni är kudden för ansiktet när man blir rädd. xD
                                                                 "Systrar" för alltid <3



Kommentarer
Mia

Jag älskar dig vännen! Du behöver alrig att sakna mig för att jag finns alltid här för dig! Alltid!

Du är min ängel, som av något speciellt skäl hamnmade på jorden hos oss vanliga människor. Älskar dig du underbara människa.. (k)

2006-06-22 @ 23:54:09
URL: http://t0kih.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0