Igår

Jaa, igår va det då bal!
Alla va så fina!
Jag, Amanda, Amarisa och Elle åkte peugeot cab ihop.
Som vanligt va Elle försenad. Hon kom precis när vi skulle åka typ.
När vi åkte i bilen så satt jag, amanda och amarisa där bak, däruppe. och elle satt fram.
Det var en kille som åker förbi som vi vinkar till. Sen mäsker jag och Amanda att det va hennes kusin Emil, som också skulle till balen.
Så självklart börjar vi skratta som dårar. När vi börjar närma oss Krägga Herrgård så åker det ett flak framför oss, med Markus, Eric, Alan och Kalle på/i hur man nu säger. Jag tror de va de iaf.
Självklart ska de tuta också så man blir helt rädd.
När vi är väldigt nära så sätter vi oss däruppe igen och spottar ut tuggummina och ler och ler och ler. Jag har nog aldrig lett så mkt i hela mitt liv.
Och självklart så sätter Elle på låten som typ den lilla killen Frans som sjunger ' Jag älskar dej. ich liebe dich Zlatan Ibrahimovich' elr hur det nu går. PINSAMT!
När vi går ut ur bilen så får man forts le och le. Vi slutade aldrig le.
När vi blev ihopparade så va alla jätte nervösa. Jag och Vicky stod där och hoppades att det skulle bli vi 2 och en kille. Men så blev det inte. Jag fick en kille som hete david/dave.
När vi går in och ska sätta oss blir det int precis lite pinsamt.. Jag går och sätter mej på fel sida av bordet.
:S  Så då första 5 minuterna gör jag bort mej. PINSAMT!
Det var äcklig mat, äcklig smörgåstårta. Det var nog inte så många som tkt den va god.
När det blev dans så kunde inte min kavaljer dansa alls. Han stod bara o vagga fram och tillbaka. Så jag fick lära honom dansa då. Sen "ägde" vi.
Sen får vi dansa va vi vill, inte bara vals o sånt. så alla står mest o hoppar.
En kille kmr fram till Niklas och börjar "dansa" me honom. Båda stod där med uppknäppta skjortor.
Jag: - E ni bögkompisar elr nåt?
Han: - Ja, ibland. Men han har lite för liten snopp för mej, o pekar på Niklas.
Då börjar vi skratta.
Det var så himla underbart igår. Undra egentligen hur många bilder som togs sammanlagt.
 
Till er som inte va där: Stackars er, men vi hade ändå kul.
Till er som va där: Visst va de kul! Som fan!
Nästa gång det e bal är det om 3 år!
Längar redan. Iaf om de blir lika kul som igår!
Älskar er alla.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0