...

Nu är det då fredag.
Om exakt en vecka är jag på bal.
Undra vilka som blir kung och drottning.
Undra vem jag hamnar med.
Men om balen är om exakt en vecka så betyder det att det är
6 dagar kvar tilll avslutningen.
Sista avslutningen med mina kära kompisar. Kommer sakna<3

På tisdag ska jag och amanda åka in till Stor stan o sätta fast tippar..
hoppas de blir bra. de måste bli bra, s
en åker vi hem till Amandas pappa o sover där.
För de kommer typ ta 7 timmar o fixa bådas naglar.
Men vill man vara fin så får man lida pin.

Och idag på bussen så flirta en JÄTTE SÖT kille med mej.
Och jag flirta tillbaka. Men vi sa inget till varann.
Han satt typ 3 säten snett bakom mej.
Det enda vi gjorde var typ att le mot varann.
O typ halv mima me läpparna.
Mitt hjärta dunka fortare så fort jag såg honom..
Han gjorde sådär me fingret typ, kom hit Men jag va så jävla röd i ansiktet,
både bränd o generad..
Nu får man bara hålla tummarna på att han sitter på bussen snart igen.
för då ska jag gå fram o ge honom mitt mobilnummer.
Och typ presentera mej elr hur man säger :D
Jag lovar jag trodde jag skulle svimma. Han va snygg..
Så om du e den där killen som satt typ 3 säten snett bakom mej..
SKRIV! även fast jag inte tror att du kollar olika bloggar.. Men ändå!
Det måste vart Summer feelings, för nu ahr kärleken börjat!

                                     Ni som är där ute, glöm inte bort kärleken
                                                 För den glömmer inte bort er!
                                                                                Pussar<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0