Vi och våran träning- upp och ner..

Göteborg med family imorn. De blir roligt :P Mamma o Peter som sitter o gullar i "fram" delen av bilen. Calle som sitter breve mej o typ aa jag vet inte riktigt va han ska göra men jag misstänker att de kmr va irriterande. O sen jag me mp3 o kudde, så att jag inte hör nåt :D
Sen på torsdagen blir de Liseberg, jag får åka de "läskiga" karusellerna själv. För att min familj inte vågar^^
Va hos Amanda i lördags till igår. I Spånga. På pendeln va de en skit söt unge. De påminde mej om att ifall jag får barn o barnet e fult så skyller jag på pappan^^ Ne, men min unge blir säkert söt.
Möttes av dregel ungen o Amanda såklart, som man nog oxå kan kalla dregel ungen:D
Vi åkte hem till hennes pappa. Skulle egentligen köpt korv innan, men våran korvkiosk va stängd :(
Vi va o hyrde film. Hyrde Rumor has it och barely legal. De va inte så jätte bra. Rumor has it va inte spec rolig. Och Barely legal va sjuk.
På söndagen gick vi till Vällingby. Vi e duktiga, Spånga-Bromma och Spånga-Vällingby på typ 6 år, en gång var.
Fast nu hade vi vagn så de va ännu jobbigare. Amandas pappa hade skickat iväg oss att köpa trosor åt Amanda(hahahah)!
Åkte buss tillbaks till Spånga o Johan som sov i vagnen va inte ens medveten om att vi hade åkt buss, han vakna när vi hade gått av o sa hejdå bussen.
Amanda borde inte få köra av vagnar från bussar. Skrämde skiten ur lillskiten^^
Fastande typ me hjulen mellan bussen och trottoaren :P Johan va sur i en kvart typ.. haha. Och hennes pappa e inte precis bättre han, "puffade" med strykjärnet precis breve Johans huvud så han börja skrika
o peka på strykjärnet.. hahahah!
Och Ama, jag vet att du kmr läsa, din film ' Monster in law ' man kan inte se slutet. ^^
Undra va som hände i slutet :D
Vi blev erbjudna jobb. På Pride festivalen. Ska sälja rosor.
 - En blomma till älskarinnan eh.. älskaren, herrn? De ska bli jätte kul :D
Vet inte hur många gånger vi gick upp o ner -för backen. Därav rubriken.

Fick nya balbilder idag. Amanda - Du e me på nästan alla mina balbilder! 
 
De e lixom - ok, ta kort på Mickiz nu. Oops, där ploppa Amanda upp^^
Men resten av bilderna blev jätte bra faktiskt. Det va min frisör som tog de :D
 

Ska börja på en diet förresten. Min egen lilla diet. Ska fortf äta för att jag älskar mat. Men inget godis! O så ska jag börja träna typ springa o lite pilates o så(de som känner mej vet att jag inte tränar)!
Morötter ska jag äta oxå (nåt nyttigt måste de väl ändå ha i sej?! Man blir iaf brun).

De e inte ens en månad kvar av sommarlovet. De jag ska göra resten av sommarlovet är:
- Gbg med familjen imorn. 26- 29 juli
- Sälja rosor på Pride 5-6 augusti
- Ålands båt 9-10 augusti
- Sola (vill inte va värsta blekfisen när skolan börjar)
- O typ va me kompisarna.
Sen ska jag inte göra så mkt mer.
 
                  Pussar på er <3
Ha så kul. De ska iaf jag ha i Göteborg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0