Shiit

Shiit, märkte för någon dag sen att jag har skrivit om typ samma saker hela tiden :/

Ok, de va inge nytt att jag gillar o prata om mej själv.
Ja, jag e ytlig, men jag erkänner åtminstone :P

Sommarlovet har hållt på i 3 veckor..
Hittils har jag gjort följande:
Solat(inte badat, som vissa klagar på)
legat framför tv:n(oxå suttit)
suttit framför datan
pratat i telefon
träffat kompisar.

Där tar de slut. har inte gjort spec mkt. Men ska åka till Liseberg me family sen.
Och kryssning(oxå me family.)

Fick gymnasie papper i veckan. Den 21:a börjar jag. Ska skriva in mej nån gån mellan 9 - 13. Sen får jag typ gå hem.
Dagen efter e de typ friluftsdag med sin nya klass o lärare. Mm.
 Blev typ glad när jag fick papprena, så jag sprnag runt i huset o skrek -
Jag kom in!
De som va hemma typ. Jaja, tyst.

Men de gick inte o va tyst. :D
Nästan alla mina kompisar kom in där de ville. Fett bra juh

På onsdag blir de 
Pirates of the Caribean 2!
Fett kul.
Sen i veckan ska jag åka till moster, kolla hennes valpar o kolla brudnäbbs-klänning.
hoppas jag hittar nån snygg som passar.
Min moster tror inte att jag kan ha stl. 34.. hon tror jag måste ha barn kläder. Pinsamt!
jag e lixom längre än henne.
 
Trött på singellivet nu. Vill ha nån att krama.. (L)

Oops, nu prata jag typ bara om mej själv igen.. hahah

Love u                           Byyyyee



Kommentarer
Amarisa

Min för- och nackdelar-lista som du så gärna ville höra förut finns nu i bloggen.

nejmen, kolla så snäll jag är. ^^

2006-07-14 @ 06:38:39
URL: http://bittersweetreverie.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0