Deprimerande-Läs inte om du inte vill bli deprimerad^^

Sitter då här igen. Elr aa, sitter va väl fel ord. Snarare hänger över stolsryggen.
Så att jag inte ska nudda asset på stolen. Har lite ont^^ brände mej nämligen :P
Har typ inte precis skrivit på ett tag. Men har inte vart inne på datan typ alls.
Orkade inte bry mej..
Låg på stranden o läste typ de nya numret av SOLO.
 
En tjej skrev in till tidningen hur hon kände sej. Jag märkte att typ så kände jag mej oxå faktiskt. :(
Hon skrev typ.
Jag kanske verkar självsäker och så. Men inuti känner jag mej så osäker. De beror nog på att mina "så kallade" vänner brukade säga saker till mej. De trodde nog inte att jag tog illa upp elr nåt.
Nåt sånt skrev hon.
Jag kände då att det typ va så jag kände, men bara nästan. Jag skulle aldrig kalla mina kompisar "så kallade". Älskar de faktiskt. Frågan är bara om de "älskar" mej lika mkt som jag "älskar" de.
Jag menar enda sen jag va liten ahr typ folk alltid sagt att jag e korkad o itne fattar osv. Visst vissa saker fattar jag inte. Men alla e inte perfekta.
Jag visste att vi skulle glida isär till slut. eftersom att vi skulle gå i olika skolor o bor på helt olika ställen, men att de skulle gå så snabbt de trodde jag verkligen inte. Men de kanske bara e jag som inbillar mej.
Vem vet. :) Känns på nåt sätt som om jag blir utbytt :'(
 
OMG det lyckas alltid bli deprimerande när jag skriver.
När jag typ läser andras bloggar så tycker man typ att de e jätte bra. Men min blor bara mesig o patetisk :S

Aja, nu ska jag inte skriva mer deprimerande. Ska försöka bli glad nu :D

         Älskar dej, hoppas du älskar mej tebax <3


Vi Are we falling apart?

P.S Min lillebror "försvann" idag. Han skulle lämna en kompis på station o sa att han skulle kma hem om typ en timme. Då va klockan typ 14.00. Han kom hem när klockan va 16.40. En timme va?
Blev typ helt orolig. Så jag glömde att jag hade muffins i ugnen, såd e blev helt förstörda.
Ähh, får baka igen. VIll du smaka? D.S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0