<3

Sitter då här igen, framför datan ännu en kväll. Har typ solat så att jag bränt mej lite överallt ^^
men de e sommarn de.
Skulle egentligen vart hos dej, o trösta dej. Men jag fick förhinder :(

Jag gillade dej nog inte på riktigt. Med tanke på att jag redan glömt dej^^ 
De va nog mer en  - En kompis som e söt.. förälskelse.
Och så hade vi juh roligt ihop.

Jag har kommit fram till att vänner är det bästa i världen.
Ok, jag visste de innan oxå. Men såhär. Om en kompis  tex precis har blivit dumpad/ dumpat.
Och hon/han e jätte ledsen o gråter. Då börjar man själv gråta.
Det spelar ingen roll om man pratar på telefon elr sitter "öga mot öga".
Om man hör att kompisen gråter så börjar man själv gråta.
Det vill säga om man inte är helt känslokall typ.
Vilket jag då inte är, som mina kära kompisar då vet :P
 
Bevis på att jag inte är känslokall.


Det har gått 2 veckor sen avslutningen.
Alltså 2 veckors sommarlov.
Thomas Ledin sjunger - Sommaren är kort. Det tkr då inte jag än så länge.
Sommaren har gått rätt så segt för mej de här 2 veckorna.
Sen börjar då gymnasiet. Läskigt värre. Tänk om jag itne får några kompisar?!
Katastrof. Då har jag juh ingen o prata med.
Och jag  ÄLSKAR att prata. Som de flesta vet :D

Åhh.. Min lillebror kom precis in med nån slags vanilj kesella med jordgubbar. Fett gott!


Ska titta på Billy Elliott sen. Den e bara så bra! Undra om jag e ensam om att tka de?

Aja.  Har itne så mkt mer att skriva.
Men kommentera om du har nåt vettigt att säga^^^
                                                    Pussar(k)


Kommentarer
Mia

Älskar dig vännen! Det är klart att du kommer att få vänner, du är ju så rar och underbar!

2006-07-01 @ 23:07:44
URL: http://t0kih.blogg.se
Mej själv^^

tack älsklingen! Hoopas de (L)

2006-07-02 @ 17:42:27
URL: http://minangel.blogg.se
Madde

Klart du får kompisar så knäpp som du är :p
Saknar dig(L)

2006-07-02 @ 20:33:23
Mickiz

Vad menar du med det Madde?
Så kjnäpp e jag väl inte.. Bara underbar^^
Saknar dej me(k)

2006-07-03 @ 13:53:48
URL: http://minangel.blogg.se
Madde

Haha, bara jag förstår! tro mig Mickiz du är min lilla knäppgök!
Powsi(L)

2006-07-03 @ 18:36:19
Mej själv^^

ok.. då får jag väl va din lilla knäppgök då.
Och du e min skitunge^^
Pussar(k)

2006-07-04 @ 15:56:20
URL: http://minangel.blogg.se
Madde

It´s a deal. ;D

2006-07-06 @ 06:35:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0