- My sisters can write to me they have nothing else to do.

Satt och kollade på Pride and prejudice innan. Det va en av de mest romantiska filmer jag sett.
Och jag har sett många romantiska filmer.
Matthew MacFadyen som Mr. Darcy. Underbart (L)
Den va så underbar. Klänningarna va fina. Det va mest vardags klänningar tycker jag.
Klänningarna va i samma stil som min balklänning. 

Keira Knightley va så vacker. Och Matthew MacFadyen va snygg  stilig. De va det perfekta paret i filmen.

Rosamund Pike - Jane Bennet
Brenda Blethyn -  Mrs Bennet
Jena Malone - Lydia
Talulah Riley - Mary 
Carey Mulligan - Kitty
Donald Sutherland - Mr Bennet
Simon Woods - Mr Bingley
Rupert Friend - Mr Wickham
 Och som jag nu har nämnt några gånger Keira Knightley och Matthew Macfadyen.
                                               
 Den va bra helt enkelt.
Tänk om livet va som i den filmen. Inte tokigt alls. Undra vem som skulle va min Mr. Darcy (L)
Nån som jag hatar först men sen älskar.
 - Syskon kärlek så mkt säger jag bara!
 
Förutom att jag titta på den 2 timmar långa filmen så har jag idag gjort:
Inte ett skit.  Förutom att gå till video affären o hyra filmen då. Vilket va verkligen värt de!


Jag vill skratta så mkt som jag bara har gjort en gång i hela mitt liv. Fast jag vill inte ha ont den här gången.
Och ingen aventuell hjärnskakning heller för den delen. :P


Take me away just for a moment so I can feel like a princess



Kommentarer
Ceder

TJENARE :D:D vadå säga till? ja fixa de ju igår juh! HAHAH :P synd att de inte finns ett chat rum på blogg... eller gör de de?? kan man typ skicka gb's? höhöhö e helt sämst på dethära... fett svårt :)

2006-07-17 @ 10:45:20
URL: http://www.ceder.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0