Tjollahopp din snopp

Heej de som läser min blogg(vilket säkert inte e många).
Nu har jag gått i gymnasiet i en vecka. Jag har fått typ 2-3 väldigt bra kompisar(iaf bättre än de andra i min klass). Annorlunda Annica, Ettriga Ellie, Positiva Paulina o så jag Mångsidiga Mikaela o Mintra men jag kmr inte ihåg vilket adjektiv hon hade..  vi flamsar runt i skolan o skrattar som tokar..
o den 8/9 e de skumparty här i Uppsala.. ska övertyga min mamma om att jag ska gå på de.. hahah.. MÅSTE gå på de, tänkt alla snygga killar som kmr dit.. haha.. perfekta stället för mitt ellies letande efter hotties.. haha
Och idag när jag satt vid datan så ringde min mobil. så jag svara o då va de en tjej från "Nickis" ett lekställe för barn upp till 10 år som jag har sökt jobb hos.. jag ska på intervju nästa tisdag klockan 15.30. Det ska bli kul. Och när Amanda hörde de sa hon: - haha, jag som hört dej gå o säga jävla skitungar hela högstadiet. men jag gillar barn, bara de inte går o skriker fula ord åt mej.. haha :D

Det finns inte så mkt mer att skriva, jag gillar min nya skola, mina nya kompisar o mitt liv just nu.. haha
I <3 me do u?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0