Hahaha, Tillsammans spanar vi in de Ellie :D

Ok, skolan va verkligen inte hemsk. De va rätt så kul. Blev rätt så bra kompis me Ellinor (Ellie).. Vi e rätt så lika i sättet. Har typ samma klädstil o skrattar mkt.. Tur att du e i min klass annars skulle de va ensamt.. :D
Igår va vi på Alnäs alla 1:or i min skola. Klassen blev uppdelad på två o så skulle vi lära oss varandras namn.. vi va tolv i min grupp.. o jag lärde mej alla namnen men man hade glömt att de va en till halva så jag kunde bara typ halva klassens namn. men nu kan jag nästan hela. :D
Tre år ska jag gå i samma skola, i samma klass me samma kompisar.. men jag klarar mej nog. 
Bara jag inte skämmer ut mej inför alla andra elever på skolan. Men jag o Ellie kom fram till att vi förmodligen kmr skämma ut oss många gånger.. hahaha
Imorn börjar min första datakunskaps lektion.. haha, får se hur bra de kmr gå.. :P Jag hör inte hemma där.. vet typ bara hur man sätter på o av datan :D
O jag har turism kunskap imorn me va jag nu ska göra där..
O en sak e rätt så coolt. Våran skola är me i ett project där typ 2 lärare från våran skola o en massa lärare från andra länder träffas i nåt annat land o bestämmer massa saker.  Sen några månader senare så ska lärarna träffas igen, men den här gången ska de ha med sig några elever från sina skolor som typ ska träffas o diskutera. Och från min skola e de 4 klasser tror jag där några elever kan bli utvalda.. Ma vet aldrig om man blir utvald. Den här gången ska de åka till Italien. Coolt :D
Så nu ahr skolan börjat igen. O nu har jag bara 3 år kvar i skolan..  men de kmr säkert gå snabbt. Och man vet aldrig om man träffar nån "spec" hahaha
                              Pussar på er


Kommentarer
Amarisa

Jag kan faktiskt namnen på sju i klassen. :D sen vet jag att det finns nån som heter typ leila men jag vet då inte vem det är.

2006-08-23 @ 19:40:57
URL: http://bittersweetreverie.webblogg.se
Jag

ok, jag kan nästan alla namn nu förutom typ 2 som jag e osäker på :P
Puss

2006-08-24 @ 18:00:36
URL: http://minangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Förlovad, Gravid och Lycklig

Mitt namn är Mikaela. Jag är 22 år och sambo med min fästman Johan. Den 15e december ska vi ha vårat första barn. Det här är mina tankar och mitt liv.

RSS 2.0